Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

bezem

  • harrie

    Gezocht bezem die het wel doet met mn huidige vlieg ik steeds tegen torenflats

  • beccamv5

    Sorry, kan ik je niet aan helpen.

    Ik ben een moderne heks. Reis per stofzuiger.

  • blanco

    Dat klinkt alsof je bezem een afwijking naar links heeft. Probeer hem wat bij te stellen.

    Als volgt. Je neemt de takkenbos in je rechter hand en draait 3 maal naar rechts. Daarna schud je de bezem 7 keer richting de volle maan. Stamp vervolgens 3 maal met je linker voet op de grond terwijl je zegt: bezem bezem sterk en fier, ik vraag je dringend nu en hier, vlieg zuiver en recht vanaf vandaag, mijd de torenflats is wat ik vraag.

    Heel veel succes ;-)

    Groet Blanco

  • beccamv5

    :D

  • barbara

    en reis tegenwoordig op de swiffer… is lichter dan de stofzuiger en er geen parkeerplaatsen zijn kun je hem uitelkaar schroeven en in je handtas stoppen!!

    bb

    babs

  • rtv oost

    Ik zoek mensen uit de buurt van Overijssel zijn die Wiccans zijn en daar over willen vertellen in een nieuw TV Oost programma Geluk Gezocht!

    Ook voor andere religies/overtuigingen zoeken wij mensen!

    PERSBERICHT

    RTV Oost zoekt mensen voor programma over geluk

    Soms kom je voor een ingrijpende keuze te staan in het leven. Omdat je bijvoorbeeld op zoek bent naar meer bezieling en daarvoor het roer helemaal om wilt gooien. Of omdat je in een crisissituatie terecht bent gekomen, zoals een ongeval of het verlies van je baan. Welke keuzes maak je dan? Worden mensen daar gelukkiger van? En wat is geluk eigenlijk? Allemaal vragen die aan de orde komen in het nieuwe TV Oost programma ‘Geluk Gezocht’. Op dit moment worden mensen gezocht die hun verhaal willen doen.

    Programmamaakster Ina Brouwer gaat in ‘Geluk Gezocht’ op zoek naar mensen die een bewuste keuze hebben gemaakt op het gebied van hun levensovertuiging, zoals de overstap naar een ander geloof. Maar ook mensen die bijvoorbeeld heel ander werk zijn gaan doen, zich heel bewust bezig zijn gaan houden met duurzaamheid of radicaal gebroken hebben met een slechte gewoonte of een bepaalde leefomgeving. Ze wil deze mensen een aantal dilemma's voorleggen en is benieuwd of hun keuze heeft bijgedragen aan hun geluk.

    Vindt u het leuk om mee te doen aan een nieuw RTV Oost programma? Zou u uw verhaal willen delen met uw provinciegenoten? Meld u dan nu aan via het mailadres gelukgezocht@rtvoost.nl.

    ‘Geluk Gezocht’ zal in het najaar van 2009 te zien zijn op TV Oost.