Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wie zit er hier in een coven?

  • Coven

    Ik ben daar wel eens nieuwsgierig naar :)

  • beccamv5

    Nope,

    Ik ben niet zo'n groeps mens.

  • Hanz

    Nah, eveneens niet….

    Trouwens wel een stil prikbord hoor!

    Blessed be

    Hans

  • Aquilifer

    MM

    Wel… tja…

    Ik zou er wel graag in willen - maar na zes jaar solitaire merk ik dat ik mij niet echt ergens voel bij passen.

    Ik heb ook erg eigen denkbeelden, dus als ik een coven vindt waar de HPS als foto op de allereerste pagina staat, dan denk ik al, laat maar.

    Of als een site van een coven veel gaat over de personen die het leiden.

    Dat is niet de les die ik van de Godin heb geleerd. Zij en mijn gids leert mij nederig te zijn. (nou staat mijn Vaas ook op mijn site van mijn coven, maar dan wel op één aparte pagina om de ouders van mijn jongste leerlingen te laten weten waar ze aan toe zijn :-)

    Als ik lees dat het veel te veel geld kost, dan denk ik, laat maar. Zelfde reden als hierboven.

    Ik heb daar nogal rigide denkbeelden over. Het moet ook niet dogmatisch zijn, maar ook weer niet te vrij.

    En dan vind ik er een, maar die zit vol.

    En dan probeer ik er een, maar daar begin je weer bij het begin of je zit toch bij mensen die allemaal net beginnen.

    En na zes jaar leren, studeren, dromen, leren, visioenen, en vooral mijn werk als ghosthunter (waarin ik bij mensen thuis met rituelen mensen van hun paranormale problemen afhelp), wil ik niet weer terug naar het begin, maar nog steviger opgeleid worden om verder te komen.

    Ik wil weten op welke wijze Oghamcirkels kunnen worden ontwikkeld, hoe verschillende systemen aan elkaar gekoppeld kunnen worden, hoe ik het opneem tegen demonen die ik in verschillende trancereizen ben tegen gekomen, welke aartsengel ik op welke wijze tegen welke entiteit kan oproepen. Ik wil weten waarom bepaalde elementaire magie op bepaalde wijze in elkaar zit en waarom niet anders, hoe je portalen sluit en hoe je uitvoert wat mijn gids mij opdraagt.

    Dit kom ik tegen, en ik doe wat ik kan, maar ik blijf met vragen zitten. En die vragen vinden geen antwoorden bij de covens die ik heb uitgeprobeerd.

    Ik ben daarom, om alle bovenstaande redenen, wel een coven begonnen. Lesgeven kan erg inspirerend zijn…

    BB

    Aquilifer