Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Echte heks

  • bram

    Ik ben geïnteresseerd in hekserij,liefdesdrankjes,en toverpopjes waarmee je iemand

    kan betoveren (ziek of gezond maken).De echte heks bezit bijzondere gaven,zoals helderziendheid,de toekomst voorspellen,een vloek kunnen uitspreken en bezweren,geesten oproepen en om gunsten vragen en dat soort dingen.

    Ik vraag me af of er zulke heksen zijn.

  • barbara

    als je geintereseerd bent in hekserij, zul je toch moeten weten dat heksen alleen aan witte magie doen. en zeker geen vloek zullen uitspreken of iemand ziek maken. denk daarbij aan de wet van 3.

    en ja.. deze mensen bestaan, maar ze zijn niet per definitie heks.

    vraagje terug: waarom ben JIJ er zo in geintereseerd?

    groeten,

    babs

  • peter

    een echte heks hoeft niet persé helderziend te zijn, een vloek uit te kunnen spreken, noch geesten te kunnen oproepen.

    Ook is het niet zo dat een echte heks zich slechts beperkt tot witte magie.

    Een echte heks trekt de wiccanrede in twijfel….een echte heks neemt niets zomaar aan.

    Een echte heks ben je niet omdat je volgt.. dat ben je omdat het in je genen zit.

  • barbara

    een echte heks beperkt zich dus WEL alleen tot witte magie…

    (alleen verschillen de meningen onderling weleens wat witte magie is)

    wat je neerzet zegt op zich genoeg.. al ben ik met je eens dat iedereen, niet alleen heksen, zomaar iets moeten aannemen.

    maar jij bent iemand die, zo te zien, alleen uit is op sensatie. maar dat is mijn mening..trek je er vooral niks van aan. ik heb nou eenmaal de neiging om mij te uiten.

    bb

    babs

  • bram

    Omdat ik een echte heks wil raadplegen.

  • H.P

    bestaan er ook erotische-Heksen ?

  • marietka

    Ik maak m'n eigen richtlijnen bij de hekserij, en pas daar soms regels bij die in tradities voorkomen. Ik doe gewoon waar ik me lekker bij voel en dat is dus geen zwarte magie, dat vind ik dus echt het laatste…

  • Goth

    Blijkbaar, ooit eens Reportage of Ton gezien? Daar was er zo 1 te zien. Maar voor mijn gevoel was het meer een prostituee met een act….

  • manke Nelis

    Heks Gerda!!