Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Drentse heksen

  • Kate

    nee bertus, heksen kunnen ook vrouwelijk zijn :D

  • Kate

    Misschien eerst een leuke forum maken waar zich deze heksen kunnen aanmelden en makkelijker met elkaar spreken, want denk niet dat hier sommigen vaak komen. Beetje onhandig lijkt me z'n prikboord. Maar ik ben zeker van partij zeg maar. Nog paar reacties van paar heksen en is het toppie :D

  • Monique

    Sorry dat ik zo laat van me laat horen, maar ik doe zeker mee hoor. Dat zijn er dan al 3 (toch).

  • Kate

    hé monique geweldig :D

  • Henk

    Kate schreef:

    >

    > Hallo Henk, er zitten zeker veel oude berichten hier. Ik ben

    > nog steeds op zoek naar zielen die bij elkaar willen komen,

    > leuke dingen samen gaan doen, boekbesprekingen, met kruiden

    > knutselen en feesten vieren. Dus laat je even horen, zal ik

    > erg blij mee zijn :D

    Hallo Kate en Monique , misschien kunnen we ergens op bepaalde data bij elkaar komen . Misschien hebben jullie een ander voorstel ,dus laat maar horen .

  • Monique

    Het lijkt mij een goed idee om eens een keer af te spreken in een cafe of een koffiehuis waar het niet al te lawaaierig is. O, ik spreek bij voorkeur overdag af omdat ik fiets.

  • Henk

    Monique schreef:

    >

    > Het lijkt mij een goed idee om eens een keer af te spreken in

    > een cafe of een koffiehuis waar het niet al te lawaaierig

    > is. O, ik spreek bij voorkeur overdag af omdat ik fiets.

    Hallo Monique , misschien dat er nog meer personen zijn die zich hierbij aan willen sluiten . Ik heb begrepen dat jij op de fiets moet om ergens naar toe te gaan . Vervoer zal geen probleem zijn en ook niet de plaats . Laat maar horen waar en of je een voorkeur hebt voor een bepaald trefpunt . Overdag zal voor mij een probleem zijn omdat ik dan moet werken .

  • Kate

    Hë Monique en Henk,

    Ik stel weekend voor aangezien ik door de weeks ook moet werken. Wat denken jullie van 14 december 2008 in dierenpart Emmen. Waarom? Is er rustig, je kan daar wat drinken en samen lekker wandeling maken (kroeg of bar is altijd best druk). Zeg maar om uur of 13 lijkt me redelijke tijd voor ons allemaal. Of als je nog een betere voorstel hebt dan kom maar op, hahaha :D

    Groeten,

    kate

  • Henk

    Kate schreef:

    >

    > Hë Monique en Henk,

    >

    > Ik stel weekend voor aangezien ik door de weeks ook moet

    > werken. Wat denken jullie van 14 december 2008 in dierenpart

    > Emmen. Waarom? Is er rustig, je kan daar wat drinken en samen

    > lekker wandeling maken (kroeg of bar is altijd best druk).

    > Zeg maar om uur of 13 lijkt me redelijke tijd voor ons

    > allemaal. Of als je nog een betere voorstel hebt dan kom maar

    > op, hahaha :D

    >

    > Groeten,

    > kate

    Hallo Kate

    Ik ga akkoord met jou voorstel , we moeten toch ergens beginnen . Als we hiermee willen doorgaan kunnen we altijd nog een andere locatie zoeken

    Groetjes Henk

  • Monique

    Hoi Henk en Kate,

    Bedoel je de Dromedaris? Klinkt goed.