Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Heksen in Twente?

  • Goth

    Hallo,

    Ik ben benieuwd of er hier ook mensen uit Twente zitten en evt willen kletsen over hekserij en als het goed klikt, misschien zelfs wel eens een feest samen willen vieren.

    Ik verdiep me al ruim 2 jaar in de hekserij en voel me er goed bij, maar om de rituelen ook werkelijk te doen, tja daar hik ik nog een beetje tegenaan. Heb wel eens een paar keer een gezamenlijke viering gedaan, maar dat was in Zeeland en Flevoland en dat is zo'n eind weg als je dat steeds doet.

    Dus mocht iemand belangstelling hebben, dan hoor ik het graag!

  • Diana

    Hoi,

    ik ben al een aantal jaar erg geïntresseerd in hekserij (en veel van wat er mee te maken heeft). Het is bij mij vooral nog veel lezen geweest in boeken en op internet. Het lijkt me wel eens leuk om met iemand met de zelfde intresse te kletsen. Ik woon in Twente :). Als je msn hebt mag je me toevoegen: dvo78@hotmail.com.

    Liefs, Diana

  • Horned Goddes

    Hey,

    Ik weet dat dit bericht al heel lang is geleden, maar als je evtueel nog intresse hebt. Hoor ik het graag.

  • Stoeipoes

    www.moon.vpweb.nl …..een echte heks in Twente….of heb je de krant niet gelezen???

    Ze is echt goed trouwens ook nog eens, ik heb bij haar een opleiding inruitieve ontwikkeling en divinatie gedaan, echt supergaaf!!!!!