Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

COVEN IN DRENTHE GEZOCHT

  • CovenGezocht

    Merry Meet,

    Wij zijn 2 jonge heksen met nog niet veel ervaring.

    Graag zouden wij in een coven in Drenthe willen. Zodat we meer kunnen leren en ik contact kunnen komem met andere heksen.

    Blessings,

  • Amaris

    Merry meet,

    In Meppel zit een winkel genaamd Luneya.

    Daar kun je meer informatie opvragen over een coven in Drenthe.

    Ik weet dat er een cursus is die ‘hekserij op je pad’ heet.

    Vanuit Luneya zouden ze je vast wel het telefoonnummer of wat dan ook kunnen geven.

    De vrouw die deze cursus geeft is een schat van een mens en zou jullie eventueel verder kunnen helpen.

    Succes.

    Blessed Be Amaris

  • natalja

    Geachte meneer/mevrouw,

    Hierbij wil ik graag reageren op uw oproep op prikpagina. Ik ben redacteur bij het nieuwe televisieprogramma ‘Gezocht’.

    Skyhightv gaat voor de Evangelische Omroep het programma ‘Gezocht’ produceren dat vanaf 4 augustus gedurende 13 weken op Nederland 2 om half 8 te zien zal zijn.

    In het programma ontmoet presentator Marc Dik mensen die naar de meest uiteenlopende zaken op zoek zijn. Dat kunnen personen zijn, maar ook voorwerpen, film-, radio- of televisiefragmenten, antwoorden op brandende vragen… Alles is mogelijk! In het programma interviewt Marc de zoekers en geeft ze de gelegenheid kijkers op te roepen mee te zoeken. Er zal een internetsite aan het programma verbonden zijn waardoor het programma (hopelijk) een interactief karakter krijgt.

    De research naar leuke zoektochten is inmiddels gestart. (Over de definitieve vorm wordt nog veel nagedacht). Tijdens deze zoektocht kwam ik uw oproep tegen. Graag zou ik met u in contact komen. U kunt mij uw nummer mailen, maar u kunt mij ook bellen.

    Ik zou graag van u horen of u interesse heeft om mee te werken aan het programma. Ook ben ik erg nieuwsgierig naar het verhaal achter uw zoektocht.

    Ik hoop snel van u te horen.

    Vriendelijke groeten,

    Natalja van Ommeren

    Redacteur ‘Gezocht’

    Skyhigh TV

    Melkpad 29

    1217 KA Hilversum

    T: 035-62 63 000

    F: 035-62 63 010

    E: natalja@skyhightv.nl

    W: www.skyhightv.nl

  • Mieke van veen

    Hallo, mijn buurvrouw is heks. Misschien kan zij jullie helpen.

    Wil je meer weten bel me maar even.

    Tel: 0516 432324

    M.v.gr Mieke

  • henk

    ik heb jullie oproep gelezen omtrent heksen . ik loop er al langer mee rond om iets te vinden maar krijg geen reactie . hebben jullie al iets gevonden en zoja waar . groetjes henk

  • Newilé

    Hoi Henk…

    Ik zelf heb iet zoveel met covens…ben echt sollitair.

    Ik zou ook niet weten of er überhaupt wel een coven in Emmen of in Denthe is.

    Ik kom zelf uit Emmen…misshien kunnen we we eens met wat andere mede-heksjes iets afspreken..??

    groetjes,

    Newilé

  • henk

    hallo newile . ik ken wel heksen maar die wonen hier nogal ver vandaan . we kunnen altijd zien wat de mogelijkheden zijn . de contacten zijn er wel dus dat mag geen probleem zijn . ik hoor graag je reactie hier op . groetjes henk

  • Newilé

    Hoi Henk…

    Ik ken een aantal mensen uit Emmen en omgeving. Misschien hebben die ook wel zin in een ontspannen meeting. We hebben en keer geprobeerd een ontmoeting te regelen, maar dat is niet door gegaan om verschillende redenen.

    groetjes,

    Newilé

  • henk

    hallo newile' . mocht je een groepje of een aantal personen bij elkaar kunnen krijgen ben ik zeker van de partij . ik hoor wel of het gaat lukken .. groetjes henkNewilé schreef:

    >

    > Hoi Henk…

    >

    > Ik ken een aantal mensen uit Emmen en omgeving. Misschien

    > hebben die ook wel zin in een ontspannen meeting. We hebben

    > en keer geprobeerd een ontmoeting te regelen, maar dat is

    > niet door gegaan om verschillende redenen.

    >

    > groetjes,

    > Newilé

  • Danielle Fluks

    Hallo,

    Ik ben ook een jonge heks met nog weinig ervaring.

    Ook ik ben opzoek naar een coov.

    Het liefst in Beilen want daar woon ik.

    Reageer alstublieft.

    Danielle