Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Jezus is de weg

  • babs

    SIP;

    om in bijbelse termen terug te komen: er staat in de bijbel “gij zult geen andere goden aanbidden” dat betekend dus niet dat er geen andere goden zijn! en aanbidden zo noem jij het. ik niet. “bidden tot” is iets anders dan aanbidden. (wat jij doet is meer aanbidden, zelf nadenken is er niet bij dat wordt voor jou gedaan, hoe je moet leven, wanneer je iets mag doen en waarom.)

    en er staat ook dat je het geloof niet mag dwingen of opdringen. ik vind dat je dit wel doet.

    dus ga je rechtstreeks tegen je eigen heilig schrift in.

    Verders oordeel je over ons : in jouw heilig schrift staat: oordeel niet op dat anderen niet over u oordelen. helaas ook dat doe je.

    misschien toch iets om over na te denken? en ons met rust te laten. als ik me bij jullie wil aansluiten kan ik jullie zelf wel vinden, echt! heb ik jou echt niet bij nodig..

  • Sip

    Het zou best kunnen wat jullie allemaal beweren maar de meeste mensen zijn zoekende, en als jullie daar baat bij hebben ik haal jullie niet over om zo te denken en tedoen maar het was maar een poging.

    Zelf heb ik ook in die wereld vertoeft wat jullie er ook maar over zeggen en wat jullie er van denken.

    Maar ik kon mijn draai daar niet vinden werd er steed onrustiger van!

    En ik hoop dat je weer je rust kan vinden en veroordelen doe ik niet en zit niet vast in een Kerk of hoe jullie het maar noemen!

    Een kennis van mij was zelf ook Heks en die heeft een hele slechte en naar dood gehad die wou zelf moord en alles doen!

    En zij was ook een lief vrouwtje!

    Ik vind het wel mooi dat er zo gereageert word op 1 stukje!

    Jezus is de weg de waarheid en het leven

    Veel leifde toe gewenst!!!

  • tineke

    sip en de weg jezus.ik vraag mij af wat dat voor heksen dat zijn die zich bekeren.want ik heb nog nooit een heks meegemaakt die echt de wicca tot derde graad ging meegemaakt dat die depressief en suicidaal werd.marloes vd welle is ook zo'n verhaal wat niet klopt met de wicca,want je hoeft niet een bloedverbond te sluiten met de godin.dat slaat echt nergens op.als jj blij bent met jezus nou fijn dan,maar laat een ander ook in zijn waarde.christen zijn is misschien jouw weg maar voor een ander is dat wicca.niemand voelt zich lekker bij een geloof dat niet bij hem past.hekserij was er trouwens al ver voordat het christendom er was.ook weer zoiets ik las dat iemand had gezegd dat het maar 50 jaar oud is nou die persoon moet zich toch wat beter laten informeren.leef en laat leven zou ik zeggen.let us all coexist.blessed beSip schreef:

    >

    > Het zou best kunnen wat jullie allemaal beweren maar de

    > meeste mensen zijn zoekende, en als jullie daar baat bij

    > hebben ik haal jullie niet over om zo te denken en tedoen

    > maar het was maar een poging.

    > Zelf heb ik ook in die wereld vertoeft wat jullie er ook maar

    > over zeggen en wat jullie er van denken.

    > Maar ik kon mijn draai daar niet vinden werd er steed

    > onrustiger van!

    >

    > En ik hoop dat je weer je rust kan vinden en veroordelen doe

    > ik niet en zit niet vast in een Kerk of hoe jullie het maar

    > noemen!

    > Een kennis van mij was zelf ook Heks en die heeft een hele

    > slechte en naar dood gehad die wou zelf moord en alles doen!

    >

    > En zij was ook een lief vrouwtje!

    >

    > Ik vind het wel mooi dat er zo gereageert word op 1 stukje!

    >

    > Jezus is de weg de waarheid en het leven

    >

    > Veel leifde toe gewenst!!!