Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Jezus is de weg

  • Sip

    Mensen mensen jullie zijn allemaal verkeerd bezig, om het verkeerde te aanbidden.

    De kracht van Jezus? Naam

    Er is kracht in de Naam van de Here Jezus Christus. Er staat geschreven in Filippenzen 2:9,10: “God heeft Hem den Naam boven allen Naam geschonken, opdat in den Naam van JEZUS zich alle knie zou buigen van hen, die in den hemel (engelen) en die op de aarde (mensen) en die onder de aarde (demonen) zijn”. Wezens in alle drie werelden moeten buigen voor de Naam van Jezus . Die Naam regeert over Satan en zijn gehele koninkrijk.

    Want dat wat jullie willen aan bidden of willen doen is (Satan/Demonen)!

  • Luz

    “Jezus is niet de weg,Jezus is een healer geweest net als meer bizonderen mensen.”

    Jezus is niet de eerste persoon die kan genezen de waren meer zo als hem,maar die zijn niet in de bijbel verteld,hij is bizonder maar ook alle mensen op aarde zijn bizonder en maak niet uit welke pad je gaat je komt er toch wel. God houd van alle mensen,maak niet uit hoe ze zijn.God zal nooit iemand strafen zal die nooit doen en kan die ook niet,want God is liefde . En alles mensen maken hun eigen keuze in het leven,en ze mogen leven hoe ze willen,niemand hoeft te zeggen hoe iemand moet gaan leven,dat kiest zij of hij zelf uit. We moeten minder luisteren naar ordelen van anderen mensen.

    Alle mensen kiezen goed of slecht,niemand kan dat tegen houden,dat moet die persoon zelf doen zonder dwing achter.En Satan bestaad niet en ook niet demonen,alleen in die daar wel in gelooft. Een heks zijn is niet verkeerd,een heks zijn is goed,de zijn ook goeie heksen in de wereld. Op houden met die bijbel staff,dat is toch allemaam verzonnen,is allemaal troep die bijbel,dat is pas een illusie die niet bestaad.De bestaad veel meer goeie dingen dan het kwaade,het kwaade is gewoon net als een illusie,uit angst kan er kwaad komen,uit boosheid,uit zorgen en als mensen problemen hebben met zeg zelf,als we niet bang zijn gaat alle kwaade van zelf weg.

    Ik ben zelf een Heks en een lightworker. En ik spreek elke dag met God en de engelen en ik weet dat al die verhallen van de bijbel niet waar is,en veel mensen geloven het ook niet meer,ze zijn allemaal bang de van geworden,ze geloven niet eens in hun zelf meer,de zijn mensen die bewust zijn gelukkig en ze zien dat God niet slecht is,maar goed is, en dat die wil alleen maar goeie dingen voor de mensen hebben en niemand hoeft iets voor God te doen. We hoeven niets voor God te doen,we zijn goed hoe we zijn. Laat mensen leven hoe ze willen.

    Ik ga ook lekker door met Heks zijn en een lightworker zijn en mensen genezen met me handen en me woorden,ik kan ook mensen genezen ja,en ik heb al heel veel mensen genezen en in hun zelf laten geloven. De wereld is aan het veranderen en op een dag gaat die bijbel troep niet meer bestaan want het bestaad toch niet. En al die kerken gaan ook weg. God hou niet eens van kerken,hij is daar ook niet,God is overal in de natuur en in een mensen zit God in een dier,in alles wat de natuur is dat zijn stukjes wvan God.