Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Jezus

  • klaas

    Ik zag dat er nogal heftig op Jezus is gereageerd.

    Beter is dit te negeren. Door te reageren geef je teveel eer.

    Het is een jehovagetuige, die er van overtuigd is, dat, als hij een bekering doet, hij een speciaal plekje in de hemel krijgt.

    Hij doet dat uit puur eigenbelang, puur egoisme

    groetjes Klaas

  • Newilé

    Je hebt ook wel gelijk Klaas, maar ik begin me er meer en meer aan te ergeren. Ik bedoel ik of komen toch ook niet bij hun te zemelen dat wicca/hekserij de juiste weg is..!! Elke keer weer moeten wij dat soort kul over ons heen laten gaan….gevraagd of ongevraagd.

    En je zegt het…dat eeuwige egoisme van die gasten.

    Lieve groetjes,

    Newilé

  • silvermoon

    Negeren is inderdaad de beste optie. Deze mensen denken dat ze iets goeds doen door te schrijven dat jezus de enige weg is, en te roepen dat wij in satan geloven. Ze weten niet beter. Ik persoonlijk denk dat het goed is alle geloven te onderzoeken, in alle geloven staat wel een deel wat waarheid is. Ik persoonlijk heb me in heel veel geloven verdiept, heb zelfs studie van jehovah"s getuigen gehad, heb meegelopen in de pinkstergemeente, katholieke geloof, heb de islam gelezen, gelezen over het boedisme. Het kan geen kwaad dit alles eens door te lezen. Maar veroordelen zal ik niemand. En ik ben blijven hangen bij het oude geloof, nog van voor de bijbel bestond. Geloof in de natuur, met alles wat dat met zich meebrengt. Kijken naar dieren, kijken naar sterren, voelen wat voor kracht de natuur heeft. Ook de denkwijze en leefwijze van de oude indianen inspireren mij. Als je uit alle geloven de stukjes pakt, die jou aanspreken, en daar een eigen geloof van maakt, en op een goede manier probeert te leven, zonder een ander kwaad te willen doen, ben je denk ik op de juiste weg.. Maar goed, dat is mijn mening :-)

    Silvermoon

  • Lou

    Ze prediken allemaal uit eigenbelang, stuk voor stuk. En thuis maar aanviezerikken. ajbwib!

    Lou