Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wat vinden jullie van de maatschappij

  • Luz

    De is zo veel bezig in de maatschappij,de zijn mensen die geen opleidingen hebben en ze willen geld verdienen,maar in Nederland is dat moelijk voor ze,ook al ze zuivervol zijn ,en bidden en mediteren,en ze zijn compleed,maar soms houd de maatschappij hun tegen voor hun dromen te doen,wat kunnen ze daar aan doen die genen die graag zijn droom baan wil gaan doen? en dus,want ik weet dat we kunnen ook zonder opleiding aan het werk en geld verdienen,ik vindt dat de maarschappij descrimineert ook voor de leeftijd en omdat ze geen opleidingen hebben,ze kijken niet eens aan die persoon die aan het werk wil of die talenten heeft,ze helpen nooit iemand,ook al je het zelf wil je wordt tegen gehouden.

  • annette

    Tja daar geloof ik dus niet in. Met wilskracht kom je een heel eind maar je mag en kan bijna niet verwachten met de manier waarop jij schrijft er een hoge functie zit aan te komen in het bedrijfsleven of elders. Soms moet je je ideeeen en wensen wat bijstellen en kijk dan eens weer wat er op je pad komt. Je kan mediteren tot je een ons weegt en super spiritueel zijn , als je niet zelf niet actief op pad gaat, komt er ook niets op je pad.