Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Boek

  • Tilly

    Er is weinig lekkerders dan nu het weer kouder wordt, op de bank te kruipen met zo'n huispak aan, en je voeten in sloffjes en dan met een heerlijk wegdroom romantisch boek waarin je helemaal verliefd kan worden op een persoon in dat boek?

    Ik maak gewoon even schaamteloos reclame voor een trilogie. ik heb em gelezen en wacht met grote verwachting op het laatste deel.

    Geschreven door Rebecca de Haan.

    Engelstalige romans en het derde deel komt binnenkort uit hoor ik van dr.

    Het is lekker te lezen, geen erg ingewikkelde taal. Geen shakespeare engels dus iedereen met een beetje engelse taalkennis komt er goed uit.

    Lekkere wegdroom romantiek dus, over mensen uit erg verschillende achtergronden en religies, die verliefd worden en proberen elkaar te snappen. In het verhaal komen de oude natuur religie en het fundamentalistische christendom elkaar behoorlijk tegen. Dat geeft de nodige knal momenten, maar ook een boel humor. Het dagelijks leven in beide religies wordt uitgebreid beschreven.

    Een aanrader hoor! En jaaaa ik ben helemaal verliefd op de hoofdpersoon.. helllupie wat een heerlijke man!!! doe mij dr zo eentje!

    kijk maar op: www.myspace.com/daywoman. dat is haar site. daar kan je meer lezen.

    Tilly

  • Tilly

    sorry de link doet het niet zo.

    www.myspace.com/daywoman

    dat moet em zijn. (punt te veel)