Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Heksen in Zwolle

  • Anna

    Hoi Carlijn,

    Ik ontving een berichtje in mijn mail, geadresseerd aan Monique, m.b.t. ontmoeting. Graag zou ik willen dat het bericht aan mij was gezonden.

    Mijn bericht dateert dan wel van 20 november, maar ik wil nog steeds graag gelijkgestemden in de regio ontmoeten. Wat mij betreft ontmoet ik jullie 20 februari aanstaande. Tot dan!

    Blessed Be, Anna

  • Carlijn

    Hoi Anna,

    Fijn dat je ook wil komen, het spijt me dat ik het bericht niet naar jou heb gestuurd. Dit was wel de bedoeling! Ik ben niet heel erg handig met dit soort prikborden merk ik.

    Tot 20 februari dan maar,

    Vriendelijke groet, Carlijn

  • Carlijn

    Hoi Mariet,

    Als je het leuk vind en nog interesse hebt: op vrijdag 20 februari heb ik om 14.00 uur bij het Theehuis de Agnietenberg afgesproken om kennis te maken en te kijken of we met een groepje mensen wat kunnen gaan opbouwen. Het zou leuk zijn als je ook wilt komen!

    Vriendelijke groet, Carla Klomp

  • ronald

    ik ben ronald , en geloof niet in god maar wel in de natuur.

    ik weet niet of hekserij iets voor mij is maar het spreek mij wel aan.

    ik vind het belangrijk dat mensen vrij in hun natuur zich moeten kunnen bewegen zonder opgelegde beperkingen. naruurlijk zonder iemand daar nadeel van heeft.

    ik ben nog niet bekend met ritueelen maar wel geintresseerd.

    graag onvang ik een reactie

  • Carlijn

    Hoi Ronald,

    In eerdere berichten heb ik plaats, datum en tijdstip genoemd voor een eerste bijeenkomst. Als je het leuk lijkt: voel je welkom.

    Vriendelijke groet, Carlijn

  • Anna

    Hallo Carlijn,

    Mijn excuses voor de late reactie en afmelding. Ik was helaas verhinderd. Ik hoop dat jullie een fijne middag hebben gehad en elkaar beter hebben leren kennen. Wanneer in de (nabije) toekomst weer een samenkomst georganiseerd wordt, houd ik mij van harte aanbevolen…

    BB,Anna

  • Monique

    Hallo Carlijn en anderen,

    ik sluit mij bij het vorige bericht aan, op de bewuste middag was de griep bij mij op visite, maar ik hou mij aanbevolen voor een eventuele vervolgafspraak….

    Warme groet, Monique

  • Merijn

    Hallo allemaal,

    Ik ben sinds een tijdje ook erg geïnteresseerd in wicca en ik zou ook graag in contact komen met andere heksen in omgeving Deventer of Zwolle. Helaas heb ik jullie meeting van februari gemist en ik vroeg me af of hier nog vervolg aan gegeven wordt. Zo niet, dan kom ik alsnog graag in contact met ander heksen in Deventer e.o.

    Groetjes

  • Joke Elzes

    Hallo Carlijn,

    Bij mijn verhuizing kwam ik het boek tegen van Suzan Smit over heksen en ben opnieuw geinteresseerd geraakt in dit onderwerp. Daarnaast heb ik een vriend die via het indiaanse sjamanisme bezig is met voor mij nieuwe en interessante dingen.

    Ik geloof dat de tijd rijp is voor een gerichtere stap.

    Ik zou dus graag eens andere mensen ontmoeten die dezelfde interesse hebben en/of zelf heks zijn.

    Ik heb de discussie gelezen en begrepen dat er 20 februari een eerste bijeenkomst geweest is. Is daar een vervolg op? Ik zou daar ook graag bij willen zijn. Ik heb geen ervaring, alleen boekenkennis.

    Graag hoor ik of er mogelijkheden zijn tot ontmoeting.

    Vriendelijke groet,

    Joke Elzes

  • Irma Roelofs

    Hallo Allemaal,

    Zijn jullie nog actief?

    Irma Roelofs