Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Gezocht!!

  • Mariet

    Hallo,

    Ik veel interesse in alles wat met Heksen te maken heeft,ben een beginneling wie nog meer in Zwolle of omgeving!! Wie kan mij informatie verstrekken over een heksencafe/ heksenschool etc. in Zwolle of directe omgeving.

    Reacties heel welkom.

    Groet Mariet

  • sjaan

    een goed heks kijkt in haar bol

  • Silversky_Luna

    Voor wie houdt van hekserij is er ook muziek om hekserij te vieren………….check bericht op dit prikbord voor uitgebreide info onder onderwerp “Witchy Pop Rock Song gratis video”) voor uitleg over de muziek en de songtekst van “ Superstitious”, of lees hier verder (is iets korter)

    check http://www.lonyjonas.hyves.nl klik op het eerste plaatje onder kopje “videos” Dat is het nummer “ Superstitious”

    Ook “Sweet Summertime” (onder kopje “ gadgets”) is een heerlijk heksennummer en bij videos staan nog meer. Wij heksen weten vanzelf waar het over gaat, eigenlijk hoef ik niets uit te leggen.

    helemaal kado, zonder eigen belang, alleen hoop ik misschien (duh ik mag niet liegen en wil dat ook helemaal niet) dat jullie me willen laten weten wat jullie ervan vinden?

    Het is zo heerlijk hekserig!! Muziek!! Het maakt je vrolijk!!

    (ik kan het weten want ik ben al jaren een heks (en mijn moeder en grootmoeder waren dit ook…een hoop " waves' in mijn leven……hmmmmmmmmmmm

    slaap zacht!)

    XOOOOOXOXOX Silversky Luna Lony Love

  • Aquilifer

    Ik leid zelf een heksenschool in Zeist. Pukkel eind weg bij jou vandaan, maar goed. Mocht je interesse hebben, mail me even!

    BB

    Aquilifer