Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

hulp

  • Annemarie

    Zoek je hulp en een meelevend hart:

    http://gebeden.come2me.nl

  • Erna

    Ik zou zeggen lees zelf eens goed die pagina door…………………..

  • Luthien

    Ik ben net binnen en heb drie berichten geopend…en in alle drie wordt al gelijk getracht te gaan bekeren…is dat hier vaak zo?

    Wat zullen jullie daar moe van worden zeg…..

  • Newilé

    Weet niet of dat hier vaak is Luthien, maar moe wordt ik er indd van. Ik kan niet tegen die gasten van welke kerk dan ook, die zonodig hier moeten lopen mauwen over hun geloof en overtuiging. Ik heb helemaal geen zin in dat soort nono`s en daar zakt mn broek ook van af. Waarom denken die gasten het recht te hbben om zich zo op te dringen..??

    Maar goed das mijn mening

    lieve groetjes

    Newilé

  • Luthien

    Ik heb inmiddels meerdere prikborden bezocht en geloof me…ze staan overal!

    Behalve op het christendom en islam prikbord…

    Ik denk dat je het het beste gewoon kunt negeren..of vragen aan de moderator het te verwijderen..dan hoef je je er ook niet aan te ergeren…

    ZIe trouwens nu pas dat er hier weinig activiteit is…dat is jammer..how come?

    BB, Luthien

  • Newilé

    Denk indd dat dat best een goeie optie is. Op mijn blog ben ik het ook wel eens tegen gekomen, en daar knikker ik het er ook af. maar ik baal evengoed…als ze nou wat zinnigs te vertellen hadden.

    Ik heb geen idee hoe het komt dat het hier zo rustig is….ik ben ook maar een bezoekster. Het was wel eens drukker volgens mij.

    lieve groet

    Newilé