Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Heksenfestijn 2008

  • Kroko's Evenementen

    Lijkt het u leuk om op het Heksenfestijn te Oudewater op zaterdag 28 juni 2008 uw heksenartikelen te verkopen, schrijf u dan nu in via onze site, er zijn nog enkele kramen beschikbaar!!

    www.krokos-evenementen.nl

  • Silversky_Luna

    en wie houdt van feest is er ook muziek om hekserij te vieren………….check bericht onder Witchy Pop Rock Song gratis video

    check http://www.lonyjonas.hyves.nl klik op het eerste plaatje onder kopje “videos” (ja met dat glittertopje….heksen zijn sexy!)

    Ook “Sweet Summertime” (onder kopje “ gadgets”) is een heerlijk heksennummer en bij videos staan nog meer. Wij heksen weten vanzelf waar het over gaat, eigenlijk hoef ik niets uit te leggen.

    helemaal kado, zonder eigen belang, alleen hoop ik misschien ( duh ik mag nmiet liegen) dat jullie me willen laten wteen wat jullie ervan vinden?

    Het is zo heerlijk hekserig!! Muziek!! Het maakt je vrolijk!!

    (ik kan het wten want ik ben al jaren een heks ( en mijn moder en grootmoeder waren dit ook…oeps….een hoop " waves' in mijn leven……hmmmmmmmmmmm

    slaap zacht!

    XOOOOOXOXOX Silversky Luna Lony Love