Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Witchy Pop Rock Song gratis video

  • Silversky_Luna

    Hoi Hoi Ik ben al jaren een eigenwijze heks. Ik zeg eigenlijk liever ik ben gewoon een spirit, strevend en zoekend naar waarheid en wijsheid en leven en genezing in alle dingen. Ik leid lekker mijn leventje, ik help andere mensen, ik schilder en teken en maak muziek, zoals het nummer Superstitious

    VIDEO IS HELEMAAL GRATIS EN ECHT VRIJBLIJVEND KADO EN IS ECHT EEN HEEL LEUK NUMMER ZIE SONGTEKST HIER BENEDEN!!

    I LOVE WICCA (EARTH AND SKY), VANDAAR………en o ja mijn stem zit ook wel goed hoor

    Het is echt een lekker vrolijk nummertje. Country-rock-pop-punk alles een beetje mijn eigen (heksen) stijl haha.

    Hier gaat het in het kort over: Het is een beetje een humorvol en sexy..(maar wel echt gemeend) terugbijten na eeuwen van vervolging, in de trant van “na eeuwen vervolging zijn we er nog hoor, lekker puh en we zijn steeds leuker en liefdevoller en wijzer en slimmer en completer en de aarde is ons en zijn wij nog steeds aan het helen. Lekker puh, we zijn er nog, we onder elkaar weten wie we zijn( we herkennen elkaar altijd wel) en als je me veroordeelt ben jij ook maar ”bijgelovig“ zeg” Dat is waar het liedje over gaat. De titel is Superstitious. Hier de songtekst

    SONGTEKST SUPERSTITIOUS

    Today I am singing

    To keep me Alive

    to find back myself

    Soul on Fire (*element, maar ook brandstapel)

    I'm a Witch and you're Superstitious (3x)

    I am young I'm old (*shapeshifting, alles zijn in een)

    I let go of my hold ( * ik kan je pakken en loslaten)

    I am changing time (* hihi als ik wil kan ik allesbeinvloeden)

    And I feel fine (* en wat heb ik een lol!)

    refr herhaal

    tussenstukje

    And the wind that blows youw heart beats

    to be a song onto mine

    and thunder lightning blue skies

    be a song onto mine

    (2x)

    1st couplet herhaal

    chorus herhaal

    2e couplet herhaal

    tussenstukje herhaal…

    kijk op http://www.lonyjonas.hyves.nl (EERSTE THUMBNAIL BY VIDEOS IS DEZE SONG SUPERSTITIOUS

    of op

    http://www.youtube.com/watch?v=scwi-auWwO4

    voor de song en video (gratis) (Superstitious staat alleen op de hyves pagina, niet op Youtube, de andere songs staan op beide)en nog vele andere gratis liedjes. Ik heb nog meer wicca songs (up tempo pop-rock-country-folk punk..alles een beetje) Een gaat over de Big Boom, Big Bang….lekker sensueel en mystical (we witches are soo sexy!1) en een over Golden Sun en Silver moon (titel Sweet Summertime), dat is een beetje een spell voor liefde en verliefd worden…..alleen voor onszelf want we mogen een ander nooit manipuleren..

    Ik hoop dat je langskomt. Ja, is een lang bericht maar ik sta echt te popelen op jullie toffe aarde vrienden en vriendinnen. kom langs en viert het Zonnefeest!! Vertel me wat je van de muziek vindd..

  • Silversky_Luna

    ik weet heel lang verhaal maar ik stel jullie cht niet teleur dit is een heel leuk heksen kadootje!!!! en het mag doorgestuurd worden naar iedereen hoor. De aarde is gratis en voor niks en de zon is voor iedereen. Ik heb wel copyright en auteursrecht etc.