Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

God is je ergste nachtmerrie

  • Dick

    Hoe vaker je ook om zijn hulp smeekt, hoe vaker je je toelegt op hoop om uit de wanhoop te komen, hoe vaker hij je er dieper in trapt !!

    Hij is niet met je….hij is altijd tegen je.

    Het is een illussie en de domheid van de mensheid om in God en zijn menselijke makers te vertrouwen en te geloven, want uiteindelijk blijft niemand….maar dan ook niemand steeds terugkerende ellende bespaart.

    Telkens keer weer geeft ie je steeds meer ellende. Ik haat God omdat hij mij haat en nog vele anderen. Hoe vaak heb ik 'm niet gesmeekt voor een beetje meer geluk….

    Stom, he…dat ik en andere mensen dat doen als ze in de shit zitten …bidden tot God voor hulp.

    Hoe kan je eigenlijk zo stom zijn om te praten met “lucht”. Ik heb tot God gebeden maar ook de duivel gesmeekt voor hulp, ook de maan gesmeekt voor hulp, ook mijn keukentafel gesmeekt voor hulp….en guess what…….niets hielp !!!

    Er is gewoon niks wat je echt helpen kan…..zeker geen stomzinnige entiteit die ook door wanhopige mensen benoemt werd tot een zogenaamde God,

    En waarom hangen wij zo'n aan God, die in feite een massamoordenaar is. Hij schept zogenaamd de mens en vernietigd ze zelf in Sodom en Gomorra….dood de soldaten die hun werk uitvoerden in de dode zee…..dood mensen in Egypte met de zeven plagen……..Hij heeft meer mensen gedood dan beter gemaakt.

    In mijn geval hebben mijn smeekbedes ook geen drol uitgemaakt. Zoals ik eerder zij kan je net zo goed je toiletpot smeken om hulp….heeft hetzelfde effect.

    Ik ben aan het einde gekomen van mijn leven. Op 29-01-2009 stap ik eruit.

    Enig perspectief heb ik niet meer.

    Het enige wat ik hierbij echt erg vind is, dat ik dan de mensen die veel om me geven veel verdriet bezorg.

    Ik hoef niet bang te zijn voor het hiernamaals…..want ook dat is wat de mens er zelf van gebrouwen heeft…..net zoals het schepsel God….een groot verzinsel.

    Men zegt dat mensen die vroegtijdig de wereld verlaten, niet (direct) naar de hemel zullen gaan…….maar wat moet ik daar zoeken bij die zogenaamde God die mij haat ?? En ook deze stelling is weer belazerij !

    Het is juist andersom….. het is juist wel mijn tijd om te gaan, omdat in termen van het geloof, hij jezelf alle kansen heeft ontnomen, waardoor je eigenlijk alleen maar 1 ding kan doen. Op zijn Cruijffiaans gezegd….is dat het enige logische.

    Maar…ik zou er geen eens naar toe willen. Je wilt uiteindelijk ook niet naar een huis waar je gehaat wordt ? Die tijd heb ik in mijn jeugd al gehad.

    Het leven wordt constant bepaald door het maken van keuzes. Bij sommige keuzes heb je geluk of heel hard werken nodig. Het laatste heb ik altijd steeds gedaan, maar het geluk heeft mij zelden bijgestaan.

    Uiteindelijk wordt je er uitgegooid bij een reorganisatie als beloning voor je harde werken. Ik ben toen gaan beleggen….en dat is mijn grootste fout geweest…zeker als je weet dat het geluk altijd bij een ander is. Maar je blijft hoop houden, dat het eens om zal slaan….maar tevergeefs en zeker niet met mijn faktor aan geluk.

    De kredietcrisis is killing en bidden en geloven en hopen en smeken mochten niet baten, omdat mijn lot immers ergens verzegeld was…..dus daarom weet ik ook, dat het wel mijn tijd is om te gaan.

    Maar dat het op zo'n manier moet neem ik God kwalijk. Geef me dan direct een hart stilstand of een vette hersenbloeding of de ergste kanker. Dan is het zeker lijden maar dan ben je feitelijk zo weg…zo dood.

    Mijn lijden duurt al jaren en mijn leven zit, om in beurstermen te praten, in een zeer steile downtrend waar de bodem inmiddels is bereikt.

    Waarom ik het schrijf…….

    ..omdat ik alleen maar mooie verhalen over God op jullie site las

    en omdat mijn waarheid geheel anders is

    Dick

  • Lloyd

    Beste Dick,

    Ik hoop dat je er nog bent. Dan kan ik je zeggen dat ik met dezelfde gedachten rondloop. Al jaren smeek en bid ik tot … ik kan het niet meer mijn strot uit krijgen. Ik heb lange tijd een zeer pijnlijke darmkwaal en een tamelijk dramtisch gevoelsleven. Toch werk ik hard, stel me zeer dienstbaar op naar mijn dierbaren. Wil gewoon mijn best doen, goed zijn voor anderen, niemand kwetsen, een helpende hand uitsteken. Tuurlijk heb ik fouten, maaar ben bereid geweest om deze onder ogen te zien en te veranderen. Ik probeer een zo goed mogelijk mens te zijn.

    Dit alles ondanks de mentale en fysieke pijn in mijn leven. Ik steek mijn hand uit, smeek om genade, stel mijn hart open, stel mijn hele wezen open….maar er komt niets, helemaal niets alleen maar meer van dezelfde ellende. En dan word ik zo kwaad, raak ik zo verbitterd, niet alleen om mijzelf, maar om ook het leed wat zoveel onschuldige zielen wordt aangedaan. Degene die deze aarde heeft geschapen - als daar al sprake van kan zijn - is een grote crimineel, een sadist tot in de vezels of …het is te erg om te kunnen beschrijven. Daarom; laat die gedachte los, laat het gaan, er is geen god, er zijn geen engelen, er is geen hemel. Kom tot het besef dat je eigenlijk moederziel alleen bent.

    Dat is wat ik dus ga doen en eigenlijk al mee bezig ben. In jezelf blijven geloven, mezelf sterker gaan voelen, van niets of niemand afhankelijk zijn én … toch anderen blijven helpen. Als die klootzak het nbiet doet, dan moeten wij het zelf maar proberen. Ik bal mijn kwade vuist naar de hemel, want mocht dat gedrocht toch bestaan dan vervloek ik het tot in de eeuwigheid en satan - ook zo'n hersenspinsel - is nog te laag dat ''ie mijn stront mag eten - ik spuug het zwijn in zijn ogen dat zal branden als zwavel. Opzouten met die religie en alle zwamtaal er om heen.

    IK HAAT GOD

  • niemand

    Lloyd,

    Echt goed gezegd complimenten! Ik haat hem ook hoe hij mijn leven heeft gemaakt. Ik kon het niet beter verwoorden dan wat jij zij. Hij is inderdaad een sadist een crimineel hij is zelf de duivel hoe hij ons in zo een positie heeft gebracht. Die gore klootzak geniet gewoon van dat wij lijden. Hij wil dat wij in hem geloven? Ik geloof dan juist niet in hem gewoon om te pesten hoe hij dat ook bij mij heeft gedaan. Je mag geen zondes begaan. Ik bega alle zondes die er te bedenken zijn maar ik hou mij aan de wet. Die God zegt dat er straks een paradijs is? Rot op met zijn paradijs zelfs het paradijs zal je niet helpen, want hij kan het gewoonweg niet. Ik heb zo een hekel aan hem want nniemand kan mijn problemen oplossen zelfs hij niet. Het zit in mijn karakter dat ik eenzaam ben. Wacht maar als je in het paradijs komt dan zul je zien dat het een grote grove leugen is.

    Hij kon ons perfect maken hij kon het paradijs kweken zodat we gelukkig konden zijn, maar hij heeft dat niet gedaan . hij heeft ons zogenaamd gestaft. Laat me niet lachen Hij kan niks maar als hij wel zulke dingen kan dan doet hij dat niet omdat hij dat niet wil, dus is hij kwaadaardig die loser. Hoe vaak heb ik tot hem gebeden maar die loser heeft volgens mij schijt aan jou en gaat gewoon zijn eigen gang. Als ik hem tegen kom dan steek ik hem met al mijn haat neer als ik dat kan. Hoveel leed heeft hij mij/ons wel niet bezorgd. Tja hij kan alleen straffen hij kan niks goeds doen alleen maar straffen. Als je dit niet doet dan BAM! straft ie je Als je niet gehoorzaamt dan gaat hij je straffen die loser. De hele mensheid verkloot omdat iemand zonodig van een appeltje heeft gegeten. Wat een loser ben je dan als je om zo een reden het hele nageslacht pijn bezorgt. Ik heb niks gedaan maar toch straft ie mij en maakt ie mij ongelukkig die loser. Een beetje begeleiding geven, antwoord geven op mijn gebeden Ho maar hoor dat doet hij niet die loser. Ik hoop dat hij 10000000X meer lijdt dan ons allemaal. Stel je voor dat ie dat nu al doet en hij grijpt niet in wat een loser ben je dan toch. Maar ja een loser was die godje toch al. Hij heeft aandacht nodig elke keer aan hem denken als je wat doet elke keer bidden voor het eten om zogenaamd hem te danken. Rot maar op loser.

  • marco

    Ik kan je alleen maar gelijk geven,ik haat hem ook met heel mijn hart

  • Mikkie

    Ik ben het helemaal met jullie eens. Alleen denk ik dat als zou god bestaan, het hem geen flikker uitmaakt of wij hem haten of niet omdat het hem ook niets uitmaakt dat wij zo'n waardeloos leven moeten meemaken. Als ik dus doodga ben ik de eerste om te roepen dat mijn hele wezen mag verdwijnen in de vergetelheid, in het niets. Dan is er nooit meer een god om te haten. Dat zou eigenlijk iedereen moeten doen, ik vraag me af of er dan nog steeds onverschilligheid is door een god omdat dan al zijn slaven weigeren om nog verder enig werk voor hem te doen.

  • joanina

    Dat dacht ik jaren geleden ook….

    Maar nu weet ik uit ervaring………. God is LIEFDE!!

    Roep tot Hem in Jezus' Naam!

    Johannes 3:16

  • JAja

    Kijk uit hoor met je woorden anders zal de lieve heer je nog erger straffen..

  • JAja

    hij zal er misschien wel zijn maar FUCK HEM!!

  • Newilé

    Ik haat god helemaal niet…Hoe kan ik nou iemand haten, die in mijn ogen niet bestaat ? Ik geloof niet in god….dat is een bedenksel van een stel mietjes die te bang waren om de waarheid onder de ogen te zien…zo de mensen konden indoctrineren of onderdrukken, tengoede van zichzelf. Beetje te vergelijken met sommige politici in Den Haag…

  • Piet

    Helaas bestaat er geen God,

    Willen wij de dingen veranderen?

    Dan moeten wij eens goed naar onszelf kijken en kijken op welke oplichters (politiek) van de maatschappij wij stemmen.

    Wij zullen dan ook alle grote concerns die ons een poot uitdraaien links moeten laten liggen en iedereen die maar dikke vette lonen en premies opstrijken.

    Vroeger had je burgeroorlogen om dat soort oplichters de kop in te drukken.

    Wie goed doet, goed ontvangt, helaas is de mens een zelfzuchtig en egoistisch beest.

    Het zal niet eerder beter worden als de mens tot dit inzicht komt in plaats van alles om zich heen te vernietigen.

    Dus wij moeten het inhalige uitschot ( managers, chirurgen, direkteuren enz…) van deze maatschappij “vernietigen”.

    Groeten Piet