Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

God is je ergste nachtmerrie

  • Ron

    God is je ergste nachtmerrie. Dit klopt helemaal. God is een bedrieger en een leugenaar. Zijn woord klopt niet en staat vol leugens en zaken die niet gebeurd kunnen zijn. Talloze voorbeelden kan ik opnoemen. Ik waarschuw iedereen ook nooit naar zo'n Christelijke Gemeente te gaan, want dan zul steeds dieper in de problemen komen. Ze zijn daar alleen op je geld uit en preken uit dat gedateerde sprookjesboek dat de bijbel heet. Heb het zelf 17

    jaar lang ervaren. Helaas! Kan er inmiddels een boek over schrijven en misschien ga ik dat ook doen. Ga als je pijn hebt zeker nooit naar zo'n zogenamde genezingsdienst. Zelfs niet als je terminaal bent. De reden hiervoor is dat niemand tijdens zo'n dienst echt beter wordt. Sterker nog: een dag later zijn je klachten twee keer zo erg. Ik haat God en de bijbel inmiddels en wil er nooit meer iets mee te maken meer hebben! Je kunt beter lichamelijk sterven dan je bekeren. Denk daar maar eens aan.

    Groet,

    Ron

  • pasadina

    At what point does humankind say enough is enough. This God is a fucking monster who decides the horror of joy that each human gets and if you are selected for daily horror this God blows you off like nothing but Garbage and uses other fucked up humans to let you know that you shouldn't complain for all your pain and misery and just accept it and fall at this monsters feet that allows all this hell. They avoid that this monster they speak out for makes it's crystal clear that if you don't do what it wants in all of it's great love besides watching certain humans be tortured on earth he will additionally send you to vile horrific gut wrenching hell to be tortured and brutalized horrifically for eternity if you simply don't bow at his evil feet. It's amazing we have allowed this monster to grow and have any control as something allegedly good when in fact it is the single most vile evil creature in existence. We should be plotting it's death and finding a way to take it's power away as it has abused it's role it gave to itself. We should feel beyond insulted we were created for it's entertainment and to constantly stroke it's ego. We should be appalled it allegedly has stated 55000 years ago how powerful it it and how it can move mountains and squash every one but it sits on it's fat egotistical ass and allows many humans to suffer continuously and apparently it's only concern is if you love him best. This being of ultimate power has no concept about pain and anguish and misery and degradation. It thinks singularly that any type of pain we endure is so nothing as our alleged only goal should be to live with it in it's world constantly wanting to be it's slave and worship it's ego. It is amazing how this God allegedly pawns every thing off on an evil thing called the devil but it's this God who claims control and yet does nothing for so many while they scream in agony. Just exactly who is the real and only devil? This God will be stunned when it encounters me face to face and how I am not afraid of it's threats and by what I will say to its sad egotistical ass. I've lived daily hell minute by minute hour by hour day by day for decades. I have no desire to be around it for eternity stroking it's ego when it did nothing and I repeat NOTHING for me. This God of great power with an insatiable ego couldn't live a day in my life of misery powerless, brutalized, and constantly denied the basics in life. He'd be stunned. His ego would demand the misery immediately stop for him as he is the great and powerful God and I'd simply respond.. this is what you gave to me and you will now suffer for eternity with the same degradation and daily hell you gave to me and millions of others because you were way too busy worrying about how many loved you most. It's agonizing isn't it? It's degrading? Since you haven't lived this horror long you are also at a loss how to combat the hell and endure. You don't know what to do do you? I on the other hand along with millions and billions do know how to endure and we will not help you. Crawl mother fucker. Beg, scream in agony. Wish, hope, barter, and endure every day wondering if you will ever get basic help. You'll never know for you are at our mercy and your sentence is well earned by your own lack of respect for living things. I absolutely hate this god for what he did and didn't do. I am justified in that hatred if I have even one ounce of self respect left after all this hell he has given me. He has not earned any praise from me and I suspect his real reason for threatening someone with hell for not slobbering all over his ego is because he has left out a very interesting final chapter of his existence. He is actually the real devil and he will be destroyed and these so called cult like followers that slurp his dick are his demons and he is taking them to hell with him. Fuck this monster called God. We will meet face to face some day and he knows it and I will hold him accountable for all this inhumane hell. The purity of my heart towards other humans will keep me safe from his nasty ass threats and wrath he gets off on and he knows it.

    There is a fine line between giving a person challenges to grow and gruesome torture where a human is too exhausted to deal with it all. God is viscious in his game of life. He makes sure the tortured can see others who get life handed to them. Will this God give his title up to be on of the have nots? NO WAY! He couldn't last a minute with the pain, anguish, and degredation. The threats he would scream out would be deafening. I want to see this God who demands worship suffer and suffer greatly to understand what he allowed was criminal, abusive and violent. A parent is taken in for less than what this God awful piece of shit has allowed.

  • Pasadina

    I'd love to take God to court on charges of abuse, neglect, and acts of terrorism. If God truly wants to be considered the God of all Gods with all the powers and all the final judgement then he needs to be held accountable for being a hypocrite to his own claims. He says he is pure love but there is nothing loving in placing defenseless human beings in situations that will destroy them. There is zero love in demanding worship and including that if you don't worship him with all of his great love he will suddenly torture you in hell for eternity. That alone defines God as unsafe to be around humans as he is a threat to their well being if he doesn't get what he wants. The witnesses that could be called to testify against this God and his lack of support would be eternal. Those inflicted with disease coupled with being molested or raped while also being born into poverty forced to watch vile humans being born into luxury who daily destroy other humans. The child molested who laid their nightly begging God for help. The woman crippled at birth bound to a wheelchair for life with immense pain bound to degradation for her deformed appearance while she is forced on an income not fit for a dog and after all of that she is given another disease that eats her inside out slowly all while screaming out.. why? what did I do? God must feel the pain he allowed. God must be held accountable for the neglect. It would be a sick twisted sense of ego for God to state he allowed the horrors as a test to see who loved him most. What a vile disgusting creature to use human pain and suffering for his own ego. There is no doubt this God would found guilty and his sentence would be to endure all he allowed humans to endure.

    Ps, Lieve Dick en Lyod en de rest, Ik hoop dat jullie allemaal ondertussen het goed maken! Dick, ik hoop dat je nog in leven bent, het is nu 4 jaar terug

  • Beijum inspiration

    om eerlijk te zijn denk ik geen van 2 soorten

    om gelukkig te worden moet je ook zelf wat inzet tonen

    en niet alles bij een god of anderen neerleggen.

    als je een huis wil bouwen begin je ook met een goede fundering

    anders verzakt de boel.

    als hij bestaat wie zegt ons dat hij het zó gewild heeft als het nu is?

    we nemen vanalles aan maar we weten het niet toch…

    en zoals gezegt al door iemand: wij mensen maken vaak

    slechte keuzes en als we daar de vruchten van plukken gaan we klagen

    terwijl we ook in plaats van klagen voortaan een betere keus maken.

    oké het is niet makkelijk ik geloof ook niet zo van bid even en alles

    gaat vanzelf goed niks is perfect misschien is hij het zelfs niet

    en had hij/zij/creator het betere met ons voor en hebben wij mensen

    er zelf min of meer een puinhoop van gemaakt door oorlog te voeren,

    mensen te haten die we niet eens kennen,mensen te bedriegen,

    te profiteren,elkaar uit te melken…..en dan roepen dat satan of god

    dat op zijn geweten heeft.

    ik persoonlijk weet niet of hij bestaat want ik ben iemand die iets

    pas gelooft na het zelf gezien te hebben maar wie weet kom ik(en velen)

    er later vanzelf achter.

    maar wat ik me niet voor kan stellen is dat hij iemand voor altijd

    zou willen pijnigen in een hel…als hij er is en liefde is zal die toch niet zóó

    iets harteloos doen? dit is bang makerij en bedoeld om mensen te bekeren

    en dat kan ook op een betere manier in plaats van mensen bang maken.

    ik weet het niet allemaal maar wat ik wel gemerkt heb dat ook al is het

    soms kut er ook altijd weer goede tijden komen en je door positief

    denken jezelf ook al wat beter kunt voelen en nee ik ben niet zo iemand

    die dan meteen denkt dat alles perfect word maar jezelf gewoon goed

    voelen is toch ook al mooi??? waarom moeten we eerst rijk worden

    of beroemt of wat dan ook om gelukkig te zijn? geluk moet je kiezen

    doe leuke dingen geniet van het leven laat je niet in met mensen die

    een slechte invloed op je hebben en doe je dat wel dan leer je daar

    altijd ook weer wat van en dat is positief.

    wereld is verre van perfect maar alles haten maakt het niet beter maar

    zelfs erger mensen maken voor zichzelf én anderen vanalles kapot

    door te haten.haat is erg ongezond en door niet te haten zet je de route

    open . en nee de wereld is ook niet eerlijk maar niks is perfect.

    perfectie is iets wat we zelf bedenken als iets in onze ogen perfect

    is is het voor sommige andere mensen niet perfect..want die hadden

    het misschien ánders gewild.verschillende mensen verschillende

    belangen en al die verschillende belangen druisen tegen elkaar in

    zoals mensen soms al aangeven: je kunt het niet iedereen naar de zin

    maken het is soms allemaal kut maar een beetje geluk daar moet je

    voor kiezen ik denk niet door te bidden maar door haat los te laten en

    dingen te accepteren zoals ze gaan ipv er in te blijven hangen.

    je minder druk maken om allerlei kleinigheidjes maar je inzetten

    en al geloof je er niet in je kunt het altijd proberen maar laat niet alles

    afhangen van anderen maak er zelf iets moois van misschien is het niet

    perfect maar dan is het nog altijd beter dan een grote ellende met stress

    haat en allerlei dingen waar we deels(niet volledig) zelf voor kiezen.

    anderen kunnen je wat aandoen maar vaak doen mensen zichzelf

    iets aan…bv door haat.haat maakt iets moois kapot,vergevings gezind

    heid is iets goeds iets moois.haat is dat niet.

    als god bestaat dan is vergevings gezindheid een goddelijke eigenschap

    en jezelf beter voelen dan anderen hoort daar niet bij maar je goede

    en slechte kanten onder ogen zien dat is goed en zelfs nodig om te leren.

    we maken allemaal fouten of we het willen inzien of niet…het staat als

    een paal boven water en de bedoeling is dat we er iets uit leren zodat

    we dat de volgende keer anders zullen oplossen op een betere manier.

    ik ben niet van de niet of wel gelovigen…maar zet er gewoon neer zoals ik het

    zie om me heen uit eigen ervaring en met logica dus niet om mensen te bekeren

    en ook niet het omgekeerde maar gewoon om te zeggen dat we zelf een groot

    aandeel hebben in hoe het ons vergaat…en nee sommige dingen hebben

    we niet voor het zeggen dat weet ik dat overkomt ons en is heet naar

    maar er zijn ook genoeg dingen waar we zelf wel verantwoordelijk voor

    zijn en als we dien aanpakken zijn we al op de goede weg.

    wens iedereen een goed leven en niet bedoeld als preek om alles beter

    te weten want misschien zie ik het ook wel verkeerd maar om wat inspiratie

    op te doen in de hoop dat t sommigen die zich rot voelen in de toekomst

    wat beter afgaat.groetjes

  • yanou

    Ik denk dat god wel bestaat. Maar niet zoals wij hem zien of zouden willen zien. Ik denk dat de naam “duivel” hem beter zou passen. Hij is iets dat je doet lijden en lijden en dan laat sterven. Wat heeft dit voor zin?

    Heel soms geeft hij je iets…zodat je even blij kan zijn en verder wilt met je leven…enkel en alleen omdat hij je dan nog meer kan laten lijden. Al wat je krijgt betaal je dubbel en dik terug!

    Hoe kon ik ooit zo naïef zijn te geloven in iets beters?

  • yanou

    En weet je wat; ik haat hem ook!

  • OPiet

    IK doe maar 1 belofte , mocht er echt een God bestaan , dan ga ik hem na dit aardse leven , het zelfde aantal eeuwen dat de mens heeft bestaan, hem doodmartelen.