Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wie kan mij helpen en heeft voor mij een antwoord?(reinigen van een steen)

  • alyka

    Hallo ik heb een vraag ik heb twee weken terug bij een heks een steen gekocht voor mijn zoon daar hij nogal druk is en erg opvliegerig is.

    Nu heb ik van haar een mosagaat gehad en ik moet zeggen hij heeft hem om gedaan en hij heeft in de auto nog een driftbui gehad en daarna niet meer.

    Dus ik was erg gelukkig met die steen en mijn zoon ook hij kon lekker spelen en was gewoon rustig, en gooide niet met dingen en noem maar op.

    Nou is het zo dat we 2,5 week verder zijn en zijn driftbuien weer beginnen en nu is mij verteld dat die steen vol kan zitten omdat hij er dus waarschijnlijk heel veel kracht uit haalt en nodig is en daardoor de werking nu afneemt.

    Is het eenvoudig om die steen zelf te reinigen zodat hij er weer baat bij heeft en zoja hoe kan ik dat het beste doen.

    Hoop dat iemand van jullie mij een antwoord kan geven bij voorbaat al vast hartelijk dank.

  • Erna

    Je kan dit op verschillende manieren doen.

    Ik zelf reinig mijn stenen altijd door ze een nacht in zuiver zeezout te leggen.

    Ik laad ze daarm\naast wel eens op door ze in de nacht van volle maan buiten in de manneschijn te leggen (pas wel op met vorst)

    Of je legt de steen onder stromend water, zuiver water.

    Heft de heks je niet uitgelegd wat je met de steen moest doen?

  • alyka

    Nee ze heeft mij helaas niet verteld hoe ik hem moest reinigen nou stond ik toen ook op tijd maar zal anders even bij haar langs rijden om het nog eens na te vragen.

    Bedankt voor je antwoord.

  • assayya

    stenen reingen, gewoon onder de stromendekraan, we hebben niet allemaal een beekje naast het huis, in de rook van wierrook(zuiveringshout of sandelhout) of salie houden.

    een nacht in de aarde leggen

    op een bedje van hematiet steentjes leggen

    opladen een nacht in het vollemaanlicht leggen

    op een bedje van bergkristal steentjes leggen

    ik gebruik zelf reiki en visualisatie om mijnstenen schoon en krachtig te houden

  • M.F. Willemstein

    vijf elementen,aarde-een nacht,lucht-open lucht vanaf `19.00 ,vuur-driemaal door een vlam halen, een nacht in zacht stromend water en ether- een nacht in de volle maan om op te laden= op de manier van de alexandrieen, als de steen breekt moet je hem door het vuur halen en in de aarde opbergen, gr.givanda

  • precella

    Hallo alyka. Ontlaad de mosagaat onder stroment lauw water. En leg hem eens in de maand in een berg bergkristallen dan laad je hem ook op wil je nog advies precella_diva@live.nl xx precella