Hoe vaker je ook om zijn hulp smeekt, hoe vaker je je toelegt op hoop om uit de wanhoop te komen, hoe vaker hij je er dieper in trapt !!
Hij is niet met je….hij is altijd tegen je.
Het is een illussie en de domheid van de mensheid om in God en zijn menselijke makers te vertrouwen en te geloven, want uiteindelijk blijft niemand….maar dan ook niemand steeds terugkerende ellende bespaart.
Telkens keer weer geeft ie je steeds meer ellende. Ik haat God omdat hij mij haat en nog vele anderen. Hoe vaak heb ik 'm niet gesmeekt voor een beetje meer geluk….
Stom, he…dat ik en andere mensen dat doen als ze in de shit zitten …bidden tot God voor hulp.
Hoe kan je eigenlijk zo stom zijn om te praten met “lucht”. Ik heb tot God gebeden maar ook de duivel gesmeekt voor hulp, ook de maan gesmeekt voor hulp, ook mijn keukentafel gesmeekt voor hulp….en guess what…….niets hielp !!!
Er is gewoon niks wat je echt helpen kan…..zeker geen stomzinnige entiteit die ook door wanhopige mensen benoemt werd tot een zogenaamde God,
En waarom hangen wij zo'n aan God, die in feite een massamoordenaar is. Hij schept zogenaamd de mens en vernietigd ze zelf in Sodom en Gomorra….dood de soldaten die hun werk uitvoerden in de dode zee…..dood mensen in Egypte met de zeven plagen……..Hij heeft meer mensen gedood dan beter gemaakt.
In mijn geval hebben mijn smeekbedes ook geen drol uitgemaakt. Zoals ik eerder zij kan je net zo goed je toiletpot smeken om hulp….heeft hetzelfde effect.
Ik ben aan het einde gekomen van mijn leven. Op 29-01-2009 stap ik eruit.
Enig perspectief heb ik niet meer.
Het enige wat ik hierbij echt erg vind is, dat ik dan de mensen die veel om me geven veel verdriet bezorg.
Ik hoef niet bang te zijn voor het hiernamaals…..want ook dat is wat de mens er zelf van gebrouwen heeft…..net zoals het schepsel God….een groot verzinsel.
Men zegt dat mensen die vroegtijdig de wereld verlaten, niet (direct) naar de hemel zullen gaan…….maar wat moet ik daar zoeken bij die zogenaamde God die mij haat ?? En ook deze stelling is weer belazerij !
Het is juist andersom….. het is juist wel mijn tijd om te gaan, omdat in termen van het geloof, hij jezelf alle kansen heeft ontnomen, waardoor je eigenlijk alleen maar 1 ding kan doen. Op zijn Cruijffiaans gezegd….is dat het enige logische.
Maar…ik zou er geen eens naar toe willen. Je wilt uiteindelijk ook niet naar een huis waar je gehaat wordt ? Die tijd heb ik in mijn jeugd al gehad.
Het leven wordt constant bepaald door het maken van keuzes. Bij sommige keuzes heb je geluk of heel hard werken nodig. Het laatste heb ik altijd steeds gedaan, maar het geluk heeft mij zelden bijgestaan.
Uiteindelijk wordt je er uitgegooid bij een reorganisatie als beloning voor je harde werken. Ik ben toen gaan beleggen….en dat is mijn grootste fout geweest…zeker als je weet dat het geluk altijd bij een ander is. Maar je blijft hoop houden, dat het eens om zal slaan….maar tevergeefs en zeker niet met mijn faktor aan geluk.
De kredietcrisis is killing en bidden en geloven en hopen en smeken mochten niet baten, omdat mijn lot immers ergens verzegeld was…..dus daarom weet ik ook, dat het wel mijn tijd is om te gaan.
Maar dat het op zo'n manier moet neem ik God kwalijk. Geef me dan direct een hart stilstand of een vette hersenbloeding of de ergste kanker. Dan is het zeker lijden maar dan ben je feitelijk zo weg…zo dood.
Mijn lijden duurt al jaren en mijn leven zit, om in beurstermen te praten, in een zeer steile downtrend waar de bodem inmiddels is bereikt.
Waarom ik het schrijf…….
..omdat ik alleen maar mooie verhalen over God op jullie site las
en omdat mijn waarheid geheel anders is
Dick