Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

ruimte voor nieuwe leden in een coven in zuid holland

  • Coven het HeideWoud

    het HeideWoud

    Raak je betoverd bij het zien van maanlicht op een open plek in een bos?

    Vult het ontkiemen van nieuw leven je met een gevoel van dankbaarheid en volmaaktheid?

    Verlang je ernaar je om een werkelijk deel uit te maken van de natuur om je heen?

    Wil je graag op een betekenisvolle manier stilstaan bij de overgangen van de seizoenen?

    Wil je graag een persoonlijke relatie met de Godin en de God?

    Misschien vind je je plek in onze coven.

    In het Heide Woud vinden we begrip van de natuur en haar cyclussen erg belangrijk, en deze vormen ook de basis voor onze religieuze beleving. Ceremoniele en rituele vieringen nemen een belangrijke plaats in in onze groep. Tevens houden we ons ook bezig met Heksenwerk zoals onder andere: magie, divinatie methoden, meditatie en trance en energiewerk. We deinzen niet terug voor wetenschappelijke verklaringen en we houden van een gezonde dosis sceptisisme. We maken regelmatig natuurwandelingen om rechtstreeks van moeder aarde te leren en om de levende natuur lijfelijk te ervaren.

    Ben je het zat om alleen via je computerscherm andere wicca’s te ontmoeten? Wil je graag met anderen de Sabbats vieren, en in groepsverband verder leren?

    BEZOEK VOOR CONTACTINFORMATIE ONZE WEBSITE:

    www.hetheidewoud.com

    Coven bijeenkomsten worden 2 x per maand op woensdag avonden gehouden in de omgeving van Leiden (Zuid Holland) behalve tijdens de schoolvakanties.

    Hoewel enige ervaring en/of kennis van Wicca en Hekserij van je wordt verwacht, vinden we het belangrijker dat je als persoon bij de groep past. Ook is je inzet en instelling belangrijker dan je tot nu toe opgedane kennis. Om die reden willen we graag dat je je schriftelijk voorstelt en je motivatie toelicht waarna wij contact met je op zullen nemen.

    Hoewel niet iedereen die zich aanmeldt aangenomen wordt, zullen we zeker elke aanmelding beantwoorden.

    Wees gezegend!

  • Amber El-Kamash

    hoi,

    ik ben een meisje van 15 (waarschijnlijk te jong)ik heet Amber

    ik ben al een tijdje op zoek naar een coven. ik voel me zeer aangetrokken tot wicca.

    mijn pleegouders zijn gelovig en van hun mag ik het niet in mijn eentje doen of zelfs maar proberen in huis.

    helaas heb ik dus heel weinig ervaring maar ik probeer wel vaak boeken te lezen en op intenet te zoeken.

    verder als je me persoonlijkheid wil weten ik ben open druk en bijna nooit chagerijnig ik zit op scouting en doe aan musicals.

    ik ben een half bloedje ( half Egyptisch half nederlands) maar ik voel me volkomen nederlands. ik wil zoiets al heel lang maar kon iets vinden heb verder ook geen contacten.

    ben echt zo'n “groentje”.

    maar wil graag leren en ik moet het ergens leren en dat gaat moeilijk in me eentje.

    groetjes Amber