Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

wicca heksen in brabant hier??

  • spinnekop

    lijkt me leuk met jullie kennis te maken

  • sjef

    weet je een coven in brabant???? bel eens 0 (na 19 uur) 06 41299220

  • moondancing crow

    hoi ik ben een mannelijke pagan heks op zoek naar pagans wicca heksen druides enz enz uit brabant die het tof lijkt om eens samen te komen en te babbelen over onze rituelen en te kijken of er overeenkomsten zijn ook ben ik op zoek naar covens in brabant

    mijn ultieme wens = een megalitische heksenkring maken in brabant op een van de sterke leypunten die van stonehedge naar

    Externsteine in Duitsland loopt dwars door brabant en aangezien we nu uit de bezemkast kunnen komen vind ik dat het tijd is om een nieuwe pagan heilige plaats te stichten een plaats voor rituelen en om in aanraking te komen met onze roots die immers uit het paganisme komen en een plaats te bieden waar er openlijk aanbeden kan worden dat we allemaal kinderen van de aardmoeder zijn die ons voed met haar prachtige creaties .

    lijkt je het tof om eens te babbelen face to face of via email dan kan je me bereiken op kanaalweg197@gmail.com

    blessed be !