Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Heksen in Zwolle

  • Carlijn

    Ik zoek in Zwolle en omgeving (beginnende) solitaire heksen om samen te experimenteren, jaarfeesten te vieren, van elkaar te leren en te delen. Ik ben 36 jaar, al jaren geinteresseerd in heksen en natuurreligies en heb ondertussen aardig wat kennis opgedaan. Ik ben niet direct geinteresseerd in een coven maar vind het wel leuk om met andere heksen ervaringen en kennis uit te wisselen. Als het je wat lijkt, laat het me weten!

    Groeten, Carlijn

  • Mariet

    Hallo Carlijn,

    Zou je contact met me op willen nemen? Jouw oproep heeft mijn interesse!

    Vriendelijke groet,

    MarietCarlijn schreef:

    >

    > Ik zoek in Zwolle en omgeving (beginnende) solitaire heksen

    > om samen te experimenteren, jaarfeesten te vieren, van elkaar

    > te leren en te delen. Ik ben 36 jaar, al jaren geinteresseerd

    > in heksen en natuurreligies en heb ondertussen aardig wat

    > kennis opgedaan. Ik ben niet direct geinteresseerd in een

    > coven maar vind het wel leuk om met andere heksen ervaringen

    > en kennis uit te wisselen. Als het je wat lijkt, laat het me

    > weten!

    >

    > Groeten, Carlijn

  • Carlijn

    Hoi mariet,

    Ik weet niet helemaal he dit werkt, dus als je contact met mij kunt opnemen dan zou dat mooi zijn!

    Groeten Carlijn

  • Monique

    Hallo Carlijn (en Mariet)

    Ik ben al jaren op het spirituele pad, maar pas sinds kort tegen hekserij aangelopen ;)

    Ik wil graag mensen in de omgeving van Zwolle ontmoeten die er ook mee bezig zijn, dus jouw berichtje (hoewel een beetje gedateerd inmiddels) spreekt me wel aan.

    Als je nog behoefte hebt aan nieuwe mensen, laat het me dan maar weten, dan kunnen we mailen oid..

    Warme groet, Monique

  • tineke been

    hallo en blessed be.ik las jullie bericht en wil jullie langs deze weg even veel geluk wensen.ik ben zelf heks maar niet solitair.ik ben eclectisch en zit in een coven in het hoge noorden.trek je weinig of nog beter niets aan van die christelijke mensen die jullie willen bekeren,want dat is hun opdracht ons redden vd hel.ze bedoelen het goed maar zijn niet goed geinformeerd,en de informatie die ze lezen is alleen maar geschreven door zogenaamde bekeerde heksen of vanuit het christelijk geloof bekeken.je krijgt de waarheid dus niet te horen.puur bangmakerij.genoeg daarover veel geluk en wie weet zien we elkaar nog eens.blessed be.

  • xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    Ik ben al langer op zoek naar een coven ergens in het noorden van ons land maar helaas krijg ik daar geen reactie op . Langs deze weg wil ik het nog eens proberen of dat iemand mij een goede tip kan geven om met een coven in contact te komen . En dat bangmakerij van wie dan ook treft mij helemaal niet , maar bedankt voor je bezorgheid . gr Henktineke been schreef:

    >

    > hallo en blessed be.ik las jullie bericht en wil jullie langs

    > deze weg even veel geluk wensen.ik ben zelf heks maar niet

    > solitair.ik ben eclectisch en zit in een coven in het hoge

    > noorden.trek je weinig of nog beter niets aan van die

    > christelijke mensen die jullie willen bekeren,want dat is hun

    > opdracht ons redden vd hel.ze bedoelen het goed maar zijn

    > niet goed geinformeerd,en de informatie die ze lezen is

    > alleen maar geschreven door zogenaamde bekeerde heksen of

    > vanuit het christelijk geloof bekeken.je krijgt de waarheid

    > dus niet te horen.puur bangmakerij.genoeg daarover veel geluk

    > en wie weet zien we elkaar nog eens.blessed be.

  • Anna

    Hi Carlijn,

    Ik las jouw berichtje om kennis te maken met solitaire heksen in de omgeving van Zwolle. Zelf ben ik 32 jaar, sinds kort weet ik dat de heksenreligie bij mij past en ik heb me enigzins verdiept.. Ben benieuwd of je gelijkgestemden hebt gevonden in Zwolle en het lijkt me leuk om eens kennis met je te maken..

    Bij voorbaat hartelijk dank voor je reactie.

    groeten, Anna

  • betty

    Hoi Carlijn

    Ik woon sinds kort in een hele mooie natuurlijke omgeving van Zwolle. Ik ben zelf (nog) geen heks maar zou graag hier meer van willen weten en dan niet alleen maar uit de boekjes, kunnen wij elkaar een keer ontmoeten?

    groetjes Betty

  • Carlijn

    Lijkt me prima. Ik heb gezien dat er ondertussen wat meer reacties zijn gekomen. Ik heb een hele tijd niet actief iets gedaan op het gebied van heksen en natuur maar het blijft toch trekken. Wat dacht je van vrijdag 20 februari om 14.00 uur bij theehuis de Agnietenberg in Zwolle? Kunnen we kennis maken en kijken of we samen ergens op uit kunnen komen.

    Vriendelijke groet, Carlijn

  • Carlijn

    Hoi Monique,

    mocht je nog geinteresseerd zijn: bij deze ben je van harte welkom op 20 februari, 14.00 uur bij Theehuis de Agnietenberg te Zwolle.

    Vriendelijke groet, Carlijn