Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Drentse heksen

  • Chantal

    Ik woon ook in drenthe, ik ben een eclectische, keltisch en heb veel interesse in natuurreligie.

    Ik zou graag meer mensen ontmoeten die ook geinteresseerd zijn in wicca.

    BB

    Chantal

  • Newilé

    Hoi hoi…

    is het misschien een idee om elkaar eens te ontmoeten, ergens in het voorjaar..?? Gewoon een vrijblijvende gezellige meeting..??

    Lieve groetjes,

    Newilé

  • Chantal

    Hoi,

    Het lijkt mij ook een erg leuk idee elkaar een keer te ontmoeten, dan leer je elkaar ook wat beter kennen.

    BB

    Chantal

  • Joost

    Hallo

    Het lijkt mij ook een heel leuk idee om gewoon vrijblijvend een meeting te houden. Heeft 1 van jullie misschien nog een goed idee voor een meeting point. Ik stel voor om het een beetje in het midden van Drenthe te houden, lekker centraal. Misschien ergens waar we wat met z'n allen kunnen drinken en daarna misschien nog een korte wandeling kunnen maken ?

    groetjes Joost

  • Newilé

    Hoi Joost…

    Dat lijkt mij ook een heel goed idee.

    Drenthe staat, zoals jullie weten, bekent om de hunnebedden. Dit zijn voor velen van ons, magische plekken..!!

    Lijkt het jullie misschien wat om bij één van die hunnebedden af te spreken..?

    Of bij het Het Nationaal Hunebedden Informatie Centrum (NHI) in Borger…?

    Lieve groetjes

    Newilé

  • Joost

    Hoi Newilé,

    Dat van die Hunnebedden vind ik een super idee!! Zullen we dan als verzamelpunt het NHI in Borger nemen en daarna door naar Drouwenerzand ? Dat ligt niet zo ver van Borger en ik meen dat daar ook een hunnebed is. Wat dacht je als datum van eind februari of begin maart ?

    Als we zin hebben kunnen we met z'n allen dan nog wat drinken bij restaurant “Robin Hood”wat aan de rand van het bos ligt.

    Groetjes Joost

  • Newilé

    Hoi Joost….

    Ik vind het een heel goed plan…Hoop dat er wat meer mensen zijn die dit ook vinden. Begin maart is helemaal top…..kunnen we er rustig naar toe leven hahaha.

  • Chantal

    Hoi Joost en Newilé,

    die meeting bij het NHI in borger lijkt me een leuk idee,

    het zou leuk zijn als meer mensen kwamen.

    Misschien zou het ook wel leuk zijn als we wat meer van elkaar weten, zoals leeftijd enzo…

    Groetjes

    Chantal

  • Newilé

    Hoi Chantal…

    Dat is indd wel leuk om te weten..Heb je een beetje info voor de meeting.

    Ik ben dus Newilé…ben bijna 40 jaar en woon in Emmen. Sinds een jaar of 4 houd ik me bezig met hekserij en begin volgende week met een cursus “natuurlijk genezen” Ben werkzaam in de schoonmaak.

    Hou van, lezen..natuur..bios en hou ervan om smane met vrienden een borrel te drinken.

    groetjes,

    Newilé

  • Joost

    Hoi Chantal en Newilé,

    Ik ben harstikke blij dat we alvast een groepje van 3 hebben voor de ontmoeting in Borger. Maar het zou inderdaad leuk zijn als er nog meer heksen uit Drenthe zouden komen. Misschien kunnen we ook nog wat reclame maken op andere plekken van het internet en zo de mensen er attent op te maken. Als we ook gelijk nog verwijzen naar deze site wordt het hier misschien ook nog wat drukker.

    O ja over mijn leeftijd. Ik ben vorig jaar 30 geworden, alhoewel meensen altijd schijnen te denken dat ik zo rond de 25 ben. Vind ikzelf wel wat irritant , maar daar doe je niks aan. Zoals ik had begrepen Newilé ben jij rond de 40 en ben jij Chantal 19 jaar. Dan hebben we een groepje waarin de leeftijden mooi gespreid zijn. Op die manier kunnen we vee van elkaar leren denk ik. Ik vind het namelijk n kwaliteit wanneer er mensen van verschillende leeftijden in 1 groep zitten.

    Nou, ik hoor graag van jullie over mijn idee om wat reclame te maken voor de meeting.

    Groetjes Joost