Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Drentse heksen

  • Henk

    Kate schreef:

    >

    > Hë Monique en Henk,

    >

    > Ik stel weekend voor aangezien ik door de weeks ook moet

    > werken. Wat denken jullie van 14 december 2008 in dierenpart

    > Emmen. Waarom? Is er rustig, je kan daar wat drinken en samen

    > lekker wandeling maken (kroeg of bar is altijd best druk).

    > Zeg maar om uur of 13 lijkt me redelijke tijd voor ons

    > allemaal. Of als je nog een betere voorstel hebt dan kom maar

    > op, hahaha :D

    >

    > Groeten,

    > kate

    Hallo Monique en Kate ,

    Gaat onze afspraak nog door de 14 e ?? . Het dierenpark is een goede locatie

    Gr Henk

  • Monique

    Als ik dan nog niet ben uitgeziekt… ja dus wat mij betreft. Al zou ik toch wel willen weten waar precies in de dierentuin.

  • Henk

    We zouden gewoon bij de hoofdingang af kunnen spreken naast de Hema Monique schreef:

    >

    > Als ik dan nog niet ben uitgeziekt… ja dus wat mij betreft.

    > Al zou ik toch wel willen weten waar precies in de dierentuin.

  • Kate

    Hallo Henk en Monique,

    Gewoon bij de hoofdingang, das het beste denk ik. Helemaal toppie dat we kunnen afspreken. Monique, ziek lekker uit en hopelijk kan je lekker zondag mee. :D

  • Henk

    Kate schreef:

    >

    > Hallo Henk en Monique,

    >

    > Gewoon bij de hoofdingang, das het beste denk ik. Helemaal

    > toppie dat we kunnen afspreken. Monique, ziek lekker uit en

    > hopelijk kan je lekker zondag mee. :D

    Hallo Monique en Kate

    In een eerder mailtje is 13.00 afgesproken maar zou dat naar 13.30 verzet kunnen worden . Monique , hopelijk ben je zondag weer beter om mee te gaan . Ik hoop nog wel even een bevestiging te krijgen omtrent de tijd .

    Groetjes Henk

  • Kate

    Hallo Henk en Monique,

    Slecht nieuws. Ik ben ziek geworden en voel me echt niet zo lekker. Ik blijf morgen liever in me bedje. Hopelijk gaat de afspraak verder voor jullie door. Ik za ZEKERS volgende keertje van partij zijn :D

    groeten en succes morgen.

    Kate

  • Monique

    Hoi Kate en Henk,

    Weet je wat. Laten we de afspraak maar gewoon een week verzetten. Ikzelf ben dan wel niet echt ziek meer, maar ik ben ook nog niet goed uitgeziekt. Ik hoop dat je snel weer beter mag worden Kate. groetjes, Monique

  • Henk

    Monique schreef:

    >

    > Hoi Kate en Henk,

    >

    > Weet je wat. Laten we de afspraak maar gewoon een week

    > verzetten. Ikzelf ben dan wel niet echt ziek meer, maar ik

    > ben ook nog niet goed uitgeziekt. Ik hoop dat je snel weer

    > beter mag worden Kate. groetjes, Monique

    Hallo Kate en Monique

    Het lijkt mij ook beter om onze afspraak een week te verzetten , anders zal 1 van ons er niet bij kunnen zijn . Zieken jullie eerst maar eens i p v met deze kou naar buiten te gaan . Ik wens jullie beiden beterschap en tot volgende week zondag .

    Groetjes Henk

  • Henk

    Hallo Kate en Monique ,

    Ik heb op jullie gwacht van 13.00 tot 14.00 maar jullie zijn niet op komen dagen .

    Groetjes Henk

  • Hetteret

    Drentse heksen zijn ook welkom op Heksenproat. Het forum voor heksen uit Drenthe, Groningen en Firiesland. Via www.heksenproat.nl kom je op onze homepage en daar vind je de knop naar een zeer aktief besloten forum waar je je voor kunt aanmelden. Maar alle informatie en een aktiviteitenkalender staan al op de homepage.

    Blessed Be

    Hetteret